کمک به نیازمندان مناطق محروم کشور

سایت کمک به نیازمندان خیریه نور فدک کمک به افراد نیازمند کمک مالی به نیازمندان کمک به خانواده های نیازمند حمایت از نیازمند ها نقدی و غیرنقدی
در این شرایط سخت اقتصادی، فقرا و نیازمندان بیش از پیش با مشکلات اساسی تامین حداقل معاش دست و پنجه نرم میکنند و حمایت های دولتی موثر ولی کارساز نیست. در این شرایط سخت کمک به افراد بی بضاعت و حمایت از نیازمندان بیش از پیش ارزشمند میباشد و کمک های مردمی میتواند مرهم درد خانواده های فقیر مخصوصا افراد نیازمند در مناطق محروم کشور باشد. موسسه خیریه نور فدک امور نیکوکارانه کمک به نیازمندان را در قالب طرح های حمایت از کودکان کار، بیماران خاص بی بضاعت، کودکان و زنان بی سرپرست، تامین کمک هزینه ازدواج جوانان مناطق محروم و مشارکت در آبادانی و پروژه های عمرانی روستاها در مناطق محروم با کمک خیّرین نیکوکار و کمک های مردمی تحت مجوز سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی انجام میدهد که برای مشاهده امور خیریه انجام گرفته شده در طرح های کمک به نیازمندان توسط خیّرین و کمک های مردمی، میتوانید اینجا کلیک کنید.

شما نیز میتوانید در طرح های کمک به خانواده های نیازمند موسسه خیریه نور فدک سهیم باشید و در اقدمات خیرخواهانه و نیکوکارانه کمک به نیازمندان و فقرا سهیم باشید. با کمک به افراد نیازمند گره گشای خانواده های بی بضاعت و محروم خواهید بود و بذر امید و لبخند را در دل این مستمندان با کمک های غیر نقدی خود و کمک مالی به نیازمندان خواهید کاشت. همچنین در هر تخصص و شغلی که هستید میتوانید با ما تماس بگیرید و از حرفه خود در جهت کمک به نیازمندان و برطرف سازی مشکلات این قشر ضعیف استفاده کنید.

  • برای ارسال کمک های غیرنقدی مانند لباس نو، وسایل گرمایشی و سرمایشی، وسایل خانگی نو و یا دست دوم، اهدای مواد غذایی و... با ما تماس بگیرید 33429368-054 (پاسخگویی : روزهای زوج ساعت 8-11 صبح)
  • اگر صاحب تخصص، حرفه و یا مهارتی هستید میتوانید با انجام خدمات فنی، آموزشی، درمانی، مددکاری و... مانند برقکاری، معماری، تدریس، پزشکی و... بهترین و زیباترین شکل کمک به نیازمندان را انجام دهید.
  • اطرافیان را برای کمک های غیرنقدی و کمک مالی به افراد نیازمند تشویق کنید.
  • در حد توان و وسع خود به نیازمندان تحت پوشش و نظارت نور فدک، کمک مالی و نقدی کنید. اطلاعات حساب موسسه خیریه نور فدک :
شماره حساب های خیریه :
شماره حساب خیریه نور فدک بانک پارسیان: 47000922831607
شماره حساب خیریه نور فدک بانک تجارت: 72861

موسسه خیریه نور فدک

.